Vrátenie a reklamácia

Vrátenie tovaru

Nebolo to úplne ono? Nemajte obavy. Nevyhovujúci tovar môžete do 30 dní od prevzatia balíčka zadarmo vrátiť – bez udania dôvodu (aj keď za každý dôvod sme radi, pretože sa pre vás môžeme zlepšovať).


Ako vrátiť tovar?


1. Vyplňte formulár

Najprv si formulár stiahnite a vytlačte.

Vyplňte všetky údaje. Môžete tiež označiť a vyplniť pole s číslom účtu na faktúre (nájdete ho v spodnej časti).

Nezabudnite formulár (alebo faktúru) priložiť do balíčka, ktorý nám budete posielať. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu formulár alebo faktúru priložiť nemôžete, priložte do balíčka aspoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátiť svoje peniaze.

2. Starostlivo zabaľte produkt

Produkt pripravte na odoslanie tak, ako keď vám prišiel. Starostlivo ho zabaľte do pôvodnej krabice (ak ju máte k dispozícii, v opačnom prípade použite inú). Dôležité je, aby bol ochránený proti ďalšiemu poškodeniu. Krehšie produkty zabaľte do bublinkovej fólie či molitanu.

Balíček musí obsahovať:

• vrátený produkt,
• vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy (alebo aspoň číslo objednávky a číslo účtu na vrátenie peňazí),
• výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu.

3. Pošlite balíček späť k nám – vrátiť ho môžete 3 spôsobmi

Vrátenie cez Packeta (zadarmo)

• Nájdite si najbližšiu pobočku Packeta (https://www.packeta.sk/pobocky), na ktorú zásielku, s maximálnou hmotnosťou 10 kg s max. najdlhšou stranou 120 cm, donesiete.
• Pri odovzdaní obsluhe povedzte kód 91923335.
• Vďaka kódu neplatíte žiadny poplatok a vrátenie je zadarmo.
• Pred odchodom z pobočky dostanete potvrdenie o prijatí balíčka.

Vrátenie na sklad Stylin.sk (zdarma)

Zastavte sa produkt vrátiť zadarmo priamo za nami na adresu nášho skladu:

Stylin shop s.r.o.
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové

Vrátenie cez ľubovoľnú prepravnú spoločnosť (na vlastné náklady)

Pokiaľ vám nevyhovuje možnosť vrátiť balíček cez Packeta alebo v našom sklade, môžete ho zaslať akoukoľvek inou prepravnou spoločnosťou (na vlastné náklady). Pošlite ho na adresu:

Stylin shop s.r.o.
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové

4. Vyčkajte na vrátenie peňazí

Na vybavenie vrátenia a poslania peňazí máme 14 dní. Dovtedy vám pošleme platbu späť na účet, ktorý ste uviedli vo formulári alebo na faktúre.


Reklamácia tovaru


Nejaká vada? Niečo zle? Povedzte nám o tom, radi to napravíme.
Ako reklamovať tovar?


1. Ozvite sa nám a zdokumentujte chyby

Pošlite nám e-mail na info@stylin.sk a do predmetu uveďte: Reklamácia + číslo vašej objednávky.

V e-maile:
Popíšte poškodenie – stručne nám popíšte, aký je problém. Popis poškodenia pomôže k urýchleniu vašej reklamácie.
Priložte fotky vady – pokiaľ vadu správne nafotíte, opäť urýchlite vybavenie vašej reklamácie. Produkt vyfoťte ako z diaľky, tak detailne v mieste poškodenia. Pri novom tovare tiež vyfoťte jeho škatuľu a výplň balíka.

Pokiaľ vám príde poškodený balíček už od dopravcu, bez obáv ho prevezmite. Nafoťte celý poškodený balíček a spíšte škodový list s prepravcom. Vďaka tomu bude priebeh reklamácie rýchlejší.

Zachovajte prepravný aj predajný obal počas riešenia reklamácie. Celý proces sa tým veľmi zjednoduší.

2. Počkajte, kým sa ozveme a navrhneme ďalší postup
Čo najrýchlejšie odpíšeme a dohodneme sa na odvoze reklamovaných produktov, ktorý je zadarmo. Tiež sa dohodneme, či chcete tovar vymeniť, alebo vrátiť peniaze na účet.

Je niečo nejasné? Napíšte na e-mail info@stylin.sk alebo na volajte na +420777592979. Všetko spoločne vyriešime.

Za tím obchodu Stylin.sk,
Martin Kašpar

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz