Vrátenie a reklamácia
Vrátenie tovaru
Nebolo to úplne ono? Nemajte obavy. Nevyhovujúci tovar môžete do 30 dní od prevzatia balíčka zadarmo vrátiť – bez udania dôvodu (aj keď za každý dôvod sme radi, pretože sa pre vás môžeme zlepšovať).
Ako vrátiť tovar?
1. Vyplňte formulár
Najprv si formulár stiahnite a vytlačte.
Vyplňte všetky údaje. Môžete tiež označiť a vyplniť pole s číslom účtu na faktúre (nájdete ho v spodnej časti).
Nezabudnite formulár (alebo faktúru) priložiť do balíčka, ktorý nám budete posielať. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu formulár alebo faktúru priložiť nemôžete, priložte do balíčka aspoň číslo objednávky a číslo účtu, kam chcete vrátiť svoje peniaze.
2. Starostlivo zabaľte produkt
Produkt pripravte na odoslanie tak, ako keď vám prišiel. Starostlivo ho zabaľte do pôvodnej krabice (ak ju máte k dispozícii, v opačnom prípade použite inú). Dôležité je, aby bol ochránený proti ďalšiemu poškodeniu. Krehšie produkty zabaľte do bublinkovej fólie či molitanu.
Balíček musí obsahovať:
• vrátený produkt,
• vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy (alebo aspoň číslo objednávky a číslo účtu na vrátenie peňazí),
• výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu.
3. Pošlite balíček späť k nám – vrátiť ho môžete 3 spôsobmi
Vrátenie cez Packeta (zadarmo)
• Nájdite si najbližšiu pobočku Packeta (https://www.packeta.sk/pobocky), na ktorú zásielku, s maximálnou hmotnosťou 10 kg s max. najdlhšou stranou 120 cm, donesiete.
• Pri odovzdaní obsluhe povedzte kód 91923335.
• Vďaka kódu neplatíte žiadny poplatok a vrátenie je zadarmo.
• Pred odchodom z pobočky dostanete potvrdenie o prijatí balíčka.
Vrátenie na sklad Stylin.sk (zdarma)
Zastavte sa produkt vrátiť zadarmo priamo za nami na adresu nášho skladu:
Stylin shop s.r.o.
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové
Vrátenie cez ľubovoľnú prepravnú spoločnosť (na vlastné náklady)
Pokiaľ vám nevyhovuje možnosť vrátiť balíček cez Packeta alebo v našom sklade, môžete ho zaslať akoukoľvek inou prepravnou spoločnosťou (na vlastné náklady). Pošlite ho na adresu:
Stylin shop s.r.o.
Škroupova 441
500 02 Hradec Králové
4. Vyčkajte na vrátenie peňazí
Na vybavenie vrátenia a poslania peňazí máme 14 dní. Dovtedy vám pošleme platbu späť na účet, ktorý ste uviedli vo formulári alebo na faktúre.
Reklamácia tovaru
Nejaká vada? Niečo zle? Povedzte nám o tom, radi to napravíme.
Ako reklamovať tovar?
1. Ozvite sa nám a zdokumentujte chyby
Pošlite nám e-mail na info@stylin.sk a do predmetu uveďte: Reklamácia + číslo vašej objednávky.
V e-maile:
• Popíšte poškodenie – stručne nám popíšte, aký je problém. Popis poškodenia pomôže k urýchleniu vašej reklamácie.
• Priložte fotky vady – pokiaľ vadu správne nafotíte, opäť urýchlite vybavenie vašej reklamácie. Produkt vyfoťte ako z diaľky, tak detailne v mieste poškodenia. Pri novom tovare tiež vyfoťte jeho škatuľu a výplň balíka.
Pokiaľ vám príde poškodený balíček už od dopravcu, bez obáv ho prevezmite. Nafoťte celý poškodený balíček a spíšte škodový list s prepravcom. Vďaka tomu bude priebeh reklamácie rýchlejší.
Zachovajte prepravný aj predajný obal počas riešenia reklamácie. Celý proces sa tým veľmi zjednoduší.
2. Počkajte, kým sa ozveme a navrhneme ďalší postup
Čo najrýchlejšie odpíšeme a dohodneme sa na odvoze reklamovaných produktov, ktorý je zadarmo. Tiež sa dohodneme, či chcete tovar vymeniť, alebo vrátiť peniaze na účet.
Je niečo nejasné? Napíšte na e-mail info@stylin.sk alebo na volajte na +420777592979. Všetko spoločne vyriešime.
Za tím obchodu Stylin.sk,
Martin Kašpar